Nytt intåg i mitt liv... Sophie!

Idag gjorde jag och "hårdtränande tjejen" (hon som frågade mig om tävling) våran träningsdebut tillsammans.
Den tog tre timmar!
Ni vet hur man ibland bara "hittar hem"... Det har jag gjort idag. Med Sophie. Det är som att jag har hängt med en till av mig själv. Vi har samma intressen, vi har skrattat åt samma saker, tränat lika hårt, utbytt träningserfarenheter och vi har samma syn på träning. Vi har tillochmed lika små pink-blåsor.
OCH... Sophie jobbar som lastbilchaffis. Jag håller på att ta C-körkort (lastbil). Typ samma lika....
 
Imorgon kör vi igen! Jag och min nya vän!


Kommentarer
Anonym

Sjukt kul att jag har träffat dig! Du är en sån fantastisk person :-)

Svar: Men nu är det DU som gör MIG glad..:)
Mikaela Larsson

2012-10-23 @ 13:18:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0