It´s all for the kids

Tänk om jag under dagarna slapp säga NEJ och GÖR INTE SÅ! Hela tiden.
Då skulle jag inte längre vara världens tjatigaste morsa. Och då skulle ju inget vara som det skulle. Och mina barn skulle tro att Häxan Surtant hade dött också skulle dom bli alldeles förvirrade. Och om dom blir förvirrade som barn så blir dom alldeles vilsna som större. Och blir dom vilsna så kommer dom lockas in i fel gäng. Och då kommer dom att bli brottslingar. Och eftersom dom inte har hunnit bli smarta nog så kommer dom att åka fast. Då hamnar dom i finkan eller på nåt mentalhouse. Och då är det liksom kört. Då dör dom på nån rastgård för att dom inte vet hur man gör ett eget vapen att försvara sig med.

Så jag får nog fortsätta att tjata oss sönder och samman. För barnens skull!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0