Flick-kalas

Igår hade jag tjejkalas. Inte riktigt i förrgår det hände sist men det var en supermysig kväll/natt. De sista drog klockan 02.00.
Tanken att dra ihop det här gänget kom när jag fortfarande var valross. Det fanns några som alltid ställde upp på olika sätt när valrossen var som tyngst och mest less. Dom erbjöd sig att ta hand om grabbarna, drog med mig på olika roligheter, ringde bara för att kolla läget och kom med uppmuntrande kommentarer. Dom var helt fantastiska.
Så jag samlade ihop flickorna igår och spred lite kärlek tillbaka med god mat, god dricka och privat-kock. Dom verkar ha varit nöjda. Jag var nöjd!

Tack mina vänner för allt...
Och på´t igen snart.


Kommentarer
Thorääs

Tack kära granne för en supermysig kväll!

Jättebra initiativ!!!

Kram

2012-04-29 @ 22:32:58
Hanna

Tack för en jättetrevlig kväll!

2012-05-01 @ 21:29:32
pernilla

Tack för en supertrevlig kväll......och sällskap och mat och dryck!!! Kram

2012-05-02 @ 07:24:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0