Nybyggarna

Wille och Linus byggde en koja idag när de lekte mamma pappa barn. Sen kom Wille på att han skulle sova i kojan. Och schysst valross som jag är så lät jag honom göra det. Såg väldigt mysigt ut. Hade jag och Lillfisen bara haft en sportslig att ta oss in där så hade jag banne mig gjort honom sällskap.
Nu är verkligheten så att valrossar inte kommer in i 5-åringars kojor så jag hänger med Herr B och Blixten inatt med....

Lite finjusteringar av Herr B bara, annars helt och hållet ett barnabygge



Kommentarer
Dagge

Cool koja ;-)

Hoppas valrossen med familj mår bra.

2011-09-19 @ 10:47:24
Carro

åh goosisarna. hur går hoppeskutten eller va de hette??

2011-09-19 @ 18:06:29
Mikaela

Jorå vi lever vidare... Vissa mer än andra..:) Hoppas ni har det bra också. Hälsa frun!

2011-09-22 @ 12:33:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0