Tack alla ni...

Tack för alla era gratulationer!
Lillfisen mår jättebra och är en mycket vänlig själ än så länge. Vi myser ensamma nu när Herr B har fått tillbaka Wille och Linus och åkt hem med dom.
Jag verkar dock vara lite ostabil för närvarande, för fan vad jag saknar Herr B. Jag känner mig helt hopplös här utan honom.
Och jag som har sagt att jag vill stanna på BB så länge som jag bara får (man blir så härligt bortskämd här) vill bara hem till min Herr B.
Men om jag går och lägger mig snart och kramar ihjäl min Lillfis så kanske jag överlever tills dom kommer imorgon. Vi provar så....


Kommentarer
Dagge

Grattis igen. Visst är det knepigt att ett B kan vara bättre än BB? Eva hälsar.

2011-11-12 @ 18:29:36
Herr B

Härligt och va saknad! Jag saknar er oxå fisen och mammi!

Dagge: Enkelt är oftast det bästa.

2011-11-12 @ 21:10:05
ann-christin nordin

Grattis till er alla!

2011-11-13 @ 19:37:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0