Reseplanering börjar NU!

Jodå, BORDE sova men syster Carro ringde och väckte mig så nu är det kört...
Vi håller på att kolla datum för resan till Gran Canaria, hon och jag. BARA hon och jag. Det här med att få till det så att alla tre systrarna Larsson kunde åka tillsammans, samtidigt, var ingen lätt match och mina tappra försök att få till det har nu nästan helt lagts ner, verkligens Mission Impossible!
Vi har inte sagt nåt till mamma och pappa än men kan redan höra svaret från mamma (med orolig stämma); Ska ni verkligen åka tillsammans, det kommer ju att bli så mycket tjafs...
Pappa kommer kanske inte att säga något alls innan, men väl där, när tjafset kommit igång kan jag höra honom (med arg stämma); Håller ni inte käften nu och slutar bråka så skickar jag hem er....

Jag och Carro är alltså inte kända för att kunna hålla sams speciellt mycket eller ofta och nu ska vi alltså dra iväg på okända vatten tillsammans. Kan bli spännande det här....


Mickan, Carro och bråkspärren mamma. Synd vi inte kan ha med henne vart vi än går...


Kommentarer
Josefine

OJ OJ. vette faan om man törs åka med er två alltså! haha

2010-10-29 @ 17:54:34
Mikaela

Så du ska med nu då Jossan..?!

2010-10-29 @ 18:10:22
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0