Igång igen

Eftersom jag har haft en tid med liiite för många defekter på kroppen så har träningen fått legat på en ganska liten dos jämfört med friskare tider. Styrketräningen har flytit lite grann, cardion däremot... knappt inte ens lite!
Men nu är jag på väg att jobba mig tillbaka och började morgonen med att gå rullbandstestet. Det gick ju. Trött eller tröttare kan ju diskuteras men det var inga större svårigheter att ta sig igenom testet. Fast semester ska vi kanske inte heller likna det vid...
Sen blev det en timme till på bandet. Nu har jag duschat och exakt NU ska jag ta mig en vilare....
Det är tröttsamt att komma igång igen!


Min rygg när jag gick mitt allra första rullbandtest!


Kommentarer
Dagge

Det fixar du! Plättlätt;-)

2010-10-07 @ 07:38:01
Malla

ojoj det där ser tungt ut!

2010-10-10 @ 08:51:23
URL: http://www.monstermalla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0