Vår nya nanny?

Fick besök av lilla-syster-yster Jossan inatt. Det är konstigt med henne, hon bor inte i stan men helt plötsligt står hon ändå rakt framför nosen på mig... bara sådär...

Jag sa att jag satt och kollade lite resor till sommaren. Det tyckte hon lät skitbra.
Hon liksom bjöd in sig själv på trippen. Hon bjöd även på en del mer eller mindre vettiga skäl till att hon ska följa med.


Jag tänkte i min tur bjuda er på ett urval;

Tänk er att ha en alldeles egen nanny med, hur många har det.....

Så kan ju ni röja runt på discotek hur mycket ni vill, om B orkar det.....

Då har ni ju alltid en barnvakt, en nykter en.....

Så kan ju ni ligga bakis när jag leker med barnen.....

Jag betalar ju min resa själv så är det bara min mat som ni behöver betala.....

Och det är ju bara en vecka som jag ska hjälpa till med barnen...en vecka tar ju slut fort...


Och detta låter ju fantastiskt, verkligen. Det är bara det att jag VET ju hur lite tålamod fröken Larsson har och jag bara undrar lite över hur fort en vecka ska kunna gå för henne när några timmar med barnen kan få henne att gå i taket.....

Mmm, jag undrar jag.....



Kommentarer
Jossan

det skulle gå kanon det! skulle bli skit bra juh!

2010-03-07 @ 16:34:10
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0