Service-Hjälten

"Det var under gårdagens stormöte på Clarion Hotel Grand Östersund som Mikaela Larsson fick ta emot priset som månadens service-hjälte.
Det ärofyllda och åtrovärda priset delas ut till anställda inom det förstklassiga hotellet, som har gjort något utöver det vanliga för hotellets gäster.
Mikaela, som jobbar nätter denna vecka kunde av förklarliga skäl inte närvara och ta emot gratulationerna och kollegornas jubel. Men ifrån sängkläderna så hälsar och tackar hon sina kollegor och gäster som uppmärksammat och nominerat henne till utmärkelsen."

Risken är väldigt stor att detta kommer att pryda löpsedlarna till Expressen och Aftonbladet idag. Dock inte helt säkert, men som sagt, risken känns rätt stor.
Skulle i och för sig vara om det varit någon katastrof eller bombdrama som känns viktigare för stunden men... inte helt troligt ändå!



Förövrigt; så vill jag bara, för er som tror att Mickan lever i en drömvärld, säga att detta är HELT HUNDRA PROCENTIGT FAKTISKT SANT!!!
Faktiskt, det ÄR sant!

Eller.... hur det blir med kvällstidningarnas ställningstagande till nyheten får vi väl se....
Men Månadens Servicehjälte, det är jag det!



Kommentarer
Dagge

Grattis! Finns säkert 3 grabbar till i huset som tycker det;-)

2010-03-31 @ 07:45:30
Huskatt

GRATTIS!

Att få beröm och uppskattning för sin arbetsinsats är alltid väldigt roligt och jag är helt övertygad om att tidningarna absolut kommer ha dig med !

Och om de nu inte har det...SÅ BORDE DE HAFT DET! Dom arslena...

2010-03-31 @ 09:10:01
URL: http://huskatt.blogspot.com/
pappa

Grattis Gumman , du kan du!

2010-03-31 @ 09:18:18
Herr B

Jag är stolt jag! Grattis...

2010-03-31 @ 16:07:06
Mikaela

Dagge; Tack! Och vi får verkligen hoppas att nån av de tre tycker det med. Tveksamt med de två små, men det stora.... ja gnäller han då j**lar!!!!



Huskatt; Tackar, verkar dock som att kvällstidningarna ÄR arslen... Inget ännu...



Papa; Tack pappsen, undrar vad allt bra kommer ifrån..;)



B; Tack till dig med!

2010-03-31 @ 18:22:51
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Söta Anna

GRATTIS!!! (och varsågod)



Såg dock inget löp på kvällstidningarna, konstigt...

2010-04-01 @ 16:46:19
Mikaela

Anna; Jag vet, det är sååå konstigt. Jag fattar INGETING!!!!

2010-04-02 @ 06:05:17
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0