Bajs-show igen

Lillasyster Jossan kom på spontanbesök idag. Ända från Who Valley. Säkert endast för våran skull.....

Iallafall så fick jag chansen att gymma i lugn och ro utan stress då hon gick och hämtade huliganerna på dagis.

Och sen kom showen!
Som jag ångrar att jag inte tog fram videokameran och filmade. Underhållning på hög nivå, det är vad syster Jossan bjuder på när det är bajsdags.
Hemma hos oss har vi en orskriven regel att när vi har gäster hemma och nån av kidsen har bajsat i blöjan (numera bara ett blöjbarn) så är det gästernas jobb att avlasta föräldrarna med skit-bytet.
Detta hände just Jossan. Jossan har ibland fått dispens för detta ioch med att spyorna är väldigt nära att ploppa upp ur hennes hals vid varje bajs-tillfälle. Samtidigt är ju detta också varför man varje gång hon är här önskar att Linus ska göra en stor sats till hennes ära.
Om ni bara fick se hennes grimaser, panik och tusentals pauser när hon måste återfå andan för ett tag.
Detta är så underhållande att det måste upplevas och nästa gång ska jag filma och bjuda er på showen. Ni lär ej glömma!!!


Kommentarer
Dagge

Hur var det nu med skadade sinnen?

2010-03-30 @ 21:03:24
Mikaela

Nu förstår jag ju att du menar Josssan...givetvis. Och jag vill bara säga att jag ICKE ansvarar för den arma flickans uppväxt.

Det är iall fall tur att hon har sin storasyster att luta sig mot när det känns som mest skadat...;)

2010-03-31 @ 02:29:21
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Dagge

Mmm ser fram emot filmen;-)Man kanske får välja tillfälle för eventuellt besök noggrannt;-)

2010-03-31 @ 07:48:14
Mikaela

Du/ni är så välkommna när ni vill till oss. Men jag lovar att säga till när Linus har avslutat sin blöj-era så får ni definitivt komma då!

2010-03-31 @ 18:15:58
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0