Jossans Karin

Satt och tittade på bilder från förra året då lillasyster Jossan tog studenten och hittade bilden nedan på Jossans kompis Karin och den då så lille Linus.
Grejen med Karin är, att trots att hon och Jossan är bästisar eller nåt sånt, så känner vi knappt varandra. Vi pratar nästan aldrig med varandra. Iof så träffar vi nästan aldrig varandra heller.
Men saken är att jag inte riktigt har fattat varför det är så här.
Visst, jag tycker ju att Karin är konstig. Inte alls på ett dåligt sätt. Bara ett sätt jag inte riktig vet hur jag ska förklara på.
Och Karin säger alltid att hon är rädd för mig.
Faktum är att hon nog bara har två meningar som jag har hört henne säga till mig. Är det inte;
"Mikaela, jag är lite rädd för dig"

så är det;
"Mikaela, du är så fruktansvärt vacker"



Ja, vad exakt är det jag tycker är konstigt med Karin egentligen....


Kommentarer
Jossan

min underbara Karin,där har du missat något mikaela, ska styra så vi kan ses tillsammans nör jag kommer hem, för fy tusan vad kul vi skulle ha. för karin är en väldigt rolig tjej ska du veta!



Puss

2010-06-15 @ 23:30:42
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/
Karin den konstiga

Det är alltså jag som är Karin - den lite konstiga (men på ett bra sätt) kompisen till Lill-Jossan. Det vore rent av befängt att opponera mig - för lite konstig är jag ju, vilket förvisso är en fullständig nödvändighet för ett nära umgänge med fritt vald medlem ur famlijen Larsson :-) Eller är det så att man blir som man umgås... Vad vet jag.

2010-07-13 @ 13:32:33
URL: http://syndasumpen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0