Fotboll?

Wille sa till mig att det hade varit nån stor fotbollsturnering nyss någonstans i världen.
-Nähä, nu hittar du på sa jag.
-Nej, jag och moffa hejade på ett lag som inte var med, fortsatte Wille.
-Jaha, varför var det laget inte med då, undrade jag.
-För att det laget suger. Men om 15 år kanske dom kan vara med, när jag kan komma och förstärka lekstugan. Just nu är dom bara pinsamma, lite grann som Fredriksson! Förstår du mamma?
-Jag förstår älskling, men gör inte narr av dom som inte förstår bättre än att lägga av innan det blivit pinsamt. Så gör man bara inte.....


Och tänk, dom hade till och med gjort tröjor som hejade på mamma Larsson....


Kommentarer
Stefan Falkelind

Ha ha. Vilken underbar kommentar från han.

2010-07-15 @ 14:44:57
URL: http://stefanfalkelind.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0