Whoopsiedeisey...

...kan man säga när något går lite, eller kanske mycket, galet.

Något gick just ganska mycket galet...

Jag skulle idag vara lite wild and crazy och köpa en blondering till B.
Han gick i princip utan tjafs med på att låta mig göra detta.

Bra val sa jag då...

Sen visade det sig att det var något fel på produkten.
När vi hade sköljt ur håret så såg vi att just nu skiftar hans hår tre olika nyanser. Inte nödvändigtvis tre nyanser som ligger nära varandra i färgskalan....


Vi kan väl säga som så att det lär ju bli lite mindre brudar som hänger i häcken på honom ett tag framöver.


Nu har jag iaf erbjudit mig att klippa av en del av misstaget och det vore ju själva fan om det skulle visa sig vara fel även på saxen....
Det lär vi ju få veta efteråt!



Kommentarer
Teresen

Stackars Bertil!!!

Kanske var bättre med frissan på Aspåsvägen ändå?

2010-02-10 @ 11:29:55
Melcher

En bild hade varit på sin plats. Nyfikenheten spränger mig! Jag tonade håret i "röd mahogny" en gång. Undrar var den Mahognyn växt nånstans.

2010-02-10 @ 11:56:43
Huskatt

ha ha ha, så du gör dig lite poppis ;)

2010-02-10 @ 15:11:49
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Söta Anna

BILD! BILD! BILD!

:)

2010-02-10 @ 16:51:13
Fisken

Har man sagt A får man visa upp fotobevis B föreställande sin skunkfärgade man...

2010-02-11 @ 15:09:16
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Herr B

Så roligt ska vi inte ha på denna blogg...

2010-02-11 @ 15:27:19
Dagge

Kanske läge för ett lååångt pass på skidor. Far away från alla ögon, eller hämndlystna sambos;-)

2010-02-11 @ 21:12:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0