Skiten är här...

Jamen ganska nöjd då jag i helgen har berikat livet för personalen på IKEA, ett antal pubar och resturanger i Sundsvall samt berikat mitt eget lilla liv med en massa shopping.
En superhelg har vi haft jag och mitt Crew....

Sen kom då vardagen och allt sket sig igen....
"Icke frisk" lydde mitt omdömme om mig själv i måndags morse. Och det var klart den skiten skulle komma just nu när det endast återstår en endaste vecka till Brand-SM... det är väl själva f**
Så nu verkar det som att man inte får chansen att berika Falun med sin fantastiska uppenbarelse heller....
Man kan ju hoppas att det vänder lite snabbt, men det kändes långt borta när jag idag på väg till gymmet skulle springa ca tre steg över en snövall och var efter det ungefär lika slut som jag antar att jag skulle ha känt mig efter en mara....

Så vart jag påmind om att jag ska till tandis imorgon. Vilket i Mickans liv är förenat med gigantisk rädsla...


Som sagt, det skiter sig....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0