Löparkropp....my arse

Det kom en kille och började träna lite efter mig idag på gymmet och givetvis börjar man snacka lite löst med varandra. Det började som ett mycket trevligt samtal med en mycket trevlig ung man.
Ända tills han öppnade glappet och spottade ut något som han borde ångra BIG TIME.....
Så här lät det;
- Du springer mycket va?
-Det händer väl... säger jag lite stolt och antar att han har sett mig ute på mina rundor.....

Sen tänker jag till och bestämmer mig för att fråga varför han frågade...
- Hurså, fortsätter jag därför...
- Du har en löparkropp, säger den förr så trevliga killen (som by the way själv var löpare)

Om han bara visste hur stort fel han gjorde där.....

Mickan har INTE, för fem öre, en löparkropp. Tack och lov.
För det första har jag faktiskt ett arsle.
För det andra har jag fett på kroppen...
Men framförallt så har jag en kropp som påminner lite om en kvinnas, med arsle, höfter, fett, kurvor och diverse defekter......
Jag är INTE, och jag menar INTE en plankliknande, plattarslad löparmupp....

Jag är ju för faen biffig ju....






Kommentarer
Dagge

Hmm..så nu är man en plattarslad löparmupp.

2010-02-15 @ 15:08:12
Mikaela

Nu är det viktigt att komma ihåg att detta handlar om det kvinnliga släktet....

Du är ju min enda förebild inom löpning ju.....

2010-02-15 @ 15:21:30
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Dagge

Jo, jag förstod det;-)

2010-02-15 @ 16:17:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0