Skorpor

Min minsta son tycker om skorpor.
Inte så att han tycker att det är gott att äta en skorpa till fika eller lite då och då.
Nej han tycker om skorpor på det sättet att man i princip jämt ser honom med en skorpa i handen.

Ioch med att han har en väl inövad procedur inkluderat att flytta stolar och klättra på diverse saker så har denne unge man sett till att han har fri tillgång till skorpor.
Och detta i sin tur gör att jag lite här och var i huset hittar skorpor.
Ofta ligger dom i hans leksaksbil där han gömmer diverse saker. Jag vet inte, men han kanske sparar till sämre tider.....

Men imorse iallafall, så hittade jag en ny gömma där den lille uppenbarlige hade varit.

I duschen hade den lille hamstrat denna gång...


Kommentarer
Magda

nååw haha sött xD hur gammal e din son? kramar

2010-02-13 @ 12:59:01
URL: http://magdavik.blogg.se/
A M

Limpan är för söt!! Tack för smset! Och du, självklart gäller väl nötcremen?! OS eller VM de är väl inte så noga! Hoppas allt är bra med dig och familjen! Vi får ta fram långfärdskridskorna när jag kommer hem!

Puss och kram

2010-02-14 @ 05:42:34
Mikaela

Magda- Pojkarna är 1,5 och 3,5



Miel- Ok då, vi kör väl på nötcremen då...:)

Har hört ryktesvägen att isen verkar dålig iår...hmm!

Men vi får dra iväg så fort du kommer hem innan det går helt utför...

2010-02-15 @ 12:34:18
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0