Arbete först....

Eftersom våran plan att springa Fjäll-orienteringen i somras sprack pga årets ENDA dubbelbokning så tänkte vi vara ute i GOD tid för att ta oss dit iår.

Så ikväll kom vi på att om vi bokar in detta redan nu så kan det ju inte gå fel.... då måste ju allt annat få stå åt sidan.

Så vi kollade upp när och var spektaklet utspelar sig och vi såg att det var Bruksvallarna som gällde.
Då utspelarde sig följande konversation på Strandvägen;

B- Det är ju bra, jag kan ringa Anders Södergren och kolla om vi kan låna deras stuga.

M- Ja, gör det....

....VÄNTAN.....

M- Ska du ringa eller???

B- Men vi måste väl inte ta det just nu. Ska han inte få avklara OS först, så kan vi väl ta det här när han har kommit hem?!

M- Tycker du............



Kommentarer
Dagge

Ahaa..man måste alltså flytta ihop med den mannen för att få springa fjällorienteringen men honom...

2010-02-06 @ 22:29:24
Mikaela

Ahaa, är det en fnurra på tråden här...?

Men du... Helt och fullt allvarligt, så är det HELT OK med mig om du tar min plats. På riktigt. Det är OK!!!

Det är ju roligare om de som gör detta har en chans, och med Dagge skulle jag gissa att chansen definitivt finns där....

Med Mickan.... Not so much....

2010-02-09 @ 09:38:04
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0