Tack för kvällen

Föregående inläggs dagsplan höll ganska precis. Några toabesök som jag glömde planera in bara.
Middagen var förbannat bra. Vi åt och vi drack (alkoholfritt för mig och Dag, mest för att vi är så förståndiga...) Sen åt vi lite till, också käkade vi lite mera.
Barnen var ständigt uppvaktade med godis, egna TV-rum, godis, glass, godis, tomater, godis och allt annat ätbart som de luktade sig fram till. KAN vara så att våra barn i fortsättningen vill bo med Dag och Eva... Inte helt säkert, men mycket möjligt!
Också, fast jag inte vet om Dag själv inser det, så har han numera gjort det till en tradition att uppvakta Mickan med favoriten Helnöt. Nåt jag nu kommer att förvänta mig vid VARJE möte....
Kan inte förstå varför jag tycker om dessa människor...


Dagge och Herr B


Fanns nog inte en tallrik som inte grabbarna hade länsat...


Kommentarer
Cissi

Hejsan, allt bra med dig idag? :)

2010-08-22 @ 16:00:12
URL: http://ceciliav.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0