Upptagen flicka...

Jag undrar om det inte är dags för mig att inse att min storhetstid som bloggare var som mammaledig...
Det här med att jobba och blogga..... jag vet inte...
Och om man ska lägga till att jag fokuserar helhjärtat på min brandman-utbildning, att B tillbringat ett par dagar på hospitalet´s hjärtavdelning igen och att rollen som mamma kvarstår trots att man börjat jobba igen så drar dagarnas sekunder iväg snabbare än Fredriksson någonsin rört sitt lilla arsle....

Men jag ska försöka.... ännu en gång, så ska jag försöka!


Kommentarer
Stefan Falkelind

Förstår att annat tar din tid. Det tar sin tid att blogga. Det gör sig inte själ. Ett tips. Sätt dig ned och fundera ut några blogginlägg och skriv lite. Du kan spara inlägg som utkasst på ditt bloggkonto.

2009-09-17 @ 22:22:47
URL: http://falkelind.blogg.se/
Mikaela

Tack för tipset Stefan. Du är en vis man!

2009-09-18 @ 02:49:01
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0