Shopping

Då var vi tillbaka efter en dag i staden.
Shopping stod på shemat och shopping blev det.
Färg till hallen nere inhandlades. Tycker dock att valen är alltför många.
För varje färg är det 40 olika nyanser och för varje nyans är det 35 olika undernyanser.... osv. Och likförbannat så hittade jag inte den nyans som jag i mitt huvud hade utsett.
När jag trots allt hade bestämmt färg så var det dags att bestämma TYP av färg... Efter att förklarat på vad och vart jag skulle måla så klargjorde Therese vad jag skulle ha.
Klart! tänkte jag. Nehej då, då var det dags att bestämma hur mycket det skulle glänsa eller ej, matt, halvblank eller högblank....??? Det är vid detta lag som Ego fått frispel och galet blundat och pekat på första bästa... Högblank! Bra val....

Sen var det dags för de centrala delarna av staden. Hittade bla de snyggaste jeansen jag sett till Wille.... om jag går ner sisådär en 30 kilo och knackar ihop längden på mig själv en smula så kanske jag kan komma i ett par jag med....
Läppglans slank också med vilket fick B att ännu en gång gå igång på ramsan om varför de 20 olika jag har i handväskan, eller de 25 olika som ligger överallt hemma inte duger...
Och jodå, de duger och har alla sina ljusglimtar, men idag behövdes en ny undernyans av nyansen rosa.....

Efter inte så oväntad försening på nån timme i vårat tidsschema så fanns inget annat val än att dinera på MAX.... synd det....:-)


Kommentarer
Stefan Falkelind

Ja att välja färg är så svårt. Jag skulle bli tokig.

2009-09-08 @ 19:43:44
URL: http://falkelind.blogg.se/
Mikaela

Stefan; Jag ÄR redan tokig...

2009-09-08 @ 19:46:49
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Herr B

Till och med han som inte behöver välja färg blir tokig!

2009-09-08 @ 19:53:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0