Vad tycker ni?

Nu var det längesen igen. Och jag är verkligen fullt medveten om att det var ett tag sen, grejen är bara den att jag känner att jag inte har haft nåt speciellt att berätta om eller tycka till om.
Faktum är att helgen mest bestått i trädgårdsarbete och att omplantera alla många solrosorna som jag sått, och på riktigt.....hur kul är det att läsa om min trädgård?! Jag har börjat inse att trädgårdssnack har tagit över denna blogg alltför mycket och ärligt... vem f'n bryr sig egentligen om min trädgård!!!!!
Vill jag egentligen vara denna trädgårdskärring som jag har förvandlats till???

Så därför undrar jag; är det bättre att hålla käften ett tag och invänta en era där åsikterna infinner sig igen eller stappla ur sig en massa skit om ingneting som ingen egentligen bryr sig om????





PS. Tulpanerna har kommit och ena tomatplantan håller på att DÖÖÖ.  DS.


Kommentarer
Bullran

Nej, du får absolut inte blogg-pausa!

Älskar att läsa nonsens bloggande.

Känns så hemtrevligt i din blogg.

Och du vet om du tar en blogg paus är risken stor att du aldrig slutar pausa!

2009-05-25 @ 15:16:14
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Mikaela

....Och det vill vi ju inte riskera...

Men måste jag ännu en gång gissa vem det är??? Med tanke på tonfallet så gissar jag på TINA!!!

2009-05-25 @ 17:06:32
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Tina

BINGO! :D

Nej det vill vi inte riskera.

Och dagens inlägg var super, haha Wille är för härlig.

Det där med pungen är ett mysterium, ska bli kul att höra om du kommer fram till ngn vettig förklaring att delge lill Wille:)

2009-05-26 @ 17:40:45
URL: http://debbiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0