Tillkännagivande

Måndag och HELA familjen är på väg in till stan.... det är sånt man minns!

Helgen var lugn och skön (så lugnt det nu kan bli med två huliganer) i Singsjön. Min lördagskväll blev dock ganska ensam då mamma fick en oförberedd inbjudan till Tjäderspel?!?!?! Fråga inte..... sånt man gör i skogen antar jag. 21.00 stack dom och kom tillbaka 05.30. Tydligen så var det värt det, dom hade NÄSTAN fått se björnskit!

För mig vart det en hel del löpning på de mysiga grusvägarna i storskogen. Gick bra tills jag helt plötsligt vart björnrädd och inte vågade springa ensam så långt från "civilisationen" längre.... Det finns faktiskt flera björnar i Singsjön.

Vad gäller detta med löpningen så ska jag härmed göra ett tillkännagivande.... Jag ska springa St:Olavsloppet i år!!!!
FEEJK är de våghalsade killarna som har modet att låta Mikaela springa en sträcka. Ett gäng halvalkoholiserade, lönnfeta coverbandskillar som bla. brukar spela på Yran UTAN att köra en endaste Bengtzing!!!! Ska ta upp detta på riktigt innan jag ger mig iväg på startsträckan...... Ingen Bengtzing = Ingen löpande Mikaela!

Å andra sidan kanske detta är ett smart drag från grabbarna att låta någon som tränar ibland vara med....
Å tredje sidan så kanske vi blir det mest underhållna laget med roligaste nätter.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0