Notiser från helgen......

.....Fredagskvällen tillbringades med brandmans-Magnus, precis hemkommen från Turkland.....
.....Brandmans-Magnus skinn var brunt! Inte turk-brunt, men brunt!!!
.....Brandmans-Magnus planterade nya planer i mitt huvud.....
.....Mitt land är färdigsått nu....
.....Att jobba i trädgården är mysigt...........
.....Om det inte blir nån skörd i mitt land kommer jag vägra röra jord i framtiden...........
.....Jag känner mig farligt nära att bli en trädgårds-kärring......
.....Jag vågade trotsa Så ska det låta och Queen Wahlgren......
.....Har hört att fnittret ska ha varit enerverande.....
.....Lördagen tillbringades med grannarna......
.....Vi drack San Fransisco.....
.....San Fransisco är en av mina favorit-drinkar.....
.....Jag står för ovanstående.......
.....Vi hade skitkul i lördagskväll......
.....Hans och Terese är de bästa grannarna.....
.....Årets första rabarberpaj är avklarad....
.....Om det är varmt och man har jobbat bra i sin trädgård så får man dricka öl....

Och nu....ny vecka!


Kommentarer
Herr B

Tack vara min flitiga sambo kommer nog vår trädgård snart att vara med i sköna hem eller tidningen Land. Hon är bäst... och snyggast...

2009-05-18 @ 21:36:50
Mikaela

Huvva nej, det skulle ju betyda att jag definitivt har förvandlats till en trädgårds-kärring..... Men vi borde iaf kunna bli mätta denna sommaren...

Puss på den andra snyggingen

2009-05-18 @ 22:27:23
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Teresen

Tack för en jättetrevlig kväll och tacka B för den underbara pajen.

Jag tror att ni inte bara kommer att hålla er mätta i sommar av det ni kan skörda. Du kan nog stå och sälja på höstmarknaden.

Kram

2009-05-19 @ 09:01:14
Teresen

Här får du länken jag pratade om förresten.

http://iform.se/route

2009-05-19 @ 09:02:08
Mikaela

Kanske det Terese. Och om det inte kommer nåt så får jag väl umgås med mina solrosor istället, dom är på G! Nu ska jag ut och vattna. Kram

2009-05-19 @ 12:21:34
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0