Storlöpar´n

Då har jag avklarat ännu en premiär..... min första löptävling!!!
Milkojoggen 1 mil, och TV-stjärna på köpet blev jag. Skulle inte tro att det var för att jag var så otroligt duktig, inte var jag sämst heller så jag vete f*n varför..... Men på Mitt Nytt, där huserade jag igårkväll!
Wille sprang Fjälltaggenloppet 500 meter. Coolt av de små benen att springa hela den sträckan i ett....
Och stolt var han över att kunna lägga ännu en medalj till samlingen, tre stycken finns nu att beskådas....

Annars sitter jag och pojkarna och fredagsmyser med cola, chips och chokladbollar (jag har ett sånt korrekt språk). Längtar mest till kl. 20 då Pistvakt börjar sändas igen.... Yippie!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0