My hero!

Vilken rivstart på dagen..... Halvdöd vaknar jag till av att B bokstavligen HOPPAR ur sängen, skriker jävlar, drar på sig ett par shorts och springer nerför trappen, utför dörren.
I sängen har jag hunnit komma upp i sittandes ställning, undrar vem som är heldöd och springer till fönstret för att se vem B skulle rädda.
Och där står han med soptunnan i famnen! Min räddare hade hört att sopbilen var på våran gata och snabbt insett att vi givetvis glömt att ställa fram denna igår. Och med kilovis med blöjpåsar så vill man INTE missa sopbilen......

Annars vart jag och B omåttligt stolta igår när glassbilen kom. Ni som följer denna blogg vet att varannan vecka så stannar glassbilen precis utanför MITT HUS!!! (borde kanske ha gått ut med detta när huset var till salu). Och som bekant så har Wille och tjejen som kör glassbilen framkallat nån sorts relation. Hon ser Wille när han håller på att missa glassbilen, hon ger Wille glassbils-presenter och de står alltid och kallpratar innan jag har hunnit ut till dem.
Men igår när Wille hade betalat sina glassar och meddelat tjejen att han var tvungen att gå in så att inte glassarna skulle smälta så berättar tjejen nåt som hon har tänkta på länge, och jag citerar;
"Ni har den charmigaste pojken jag någonsin har träffat"!

Tack, vi är ganska nöjda med honom!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0