Carro är här

Det var längesedan jag såg B så glad att slippa vara hemma som imorse. Han var verkligen lycklig över att få åka till jobbet.
Och han hade sett fram emot det sedan igårkväll när jag berättade att Willes kompis (igår nämda Carro) skulle komma hit och leka.

Och på ett sätt förstår jag honom.... Hon hann knappt komma innanför dörren förrän Wille var som en förbytt unge... högljudd, skrikig, hyperaktiv, springandes och glasskrävande.

Men om jag tänker på det lite mer egoistiska sättet så är det bitvis skönt att ha henne här för det innebär att jag nu, efter att ha sövt Linus, ska gå och lägga mig och sova nån timme eller två....

Oj, as I write så spillde de ner mitt soffbord och min fina VITA matta med ett stort glas SVART kaffe!!!!!!!!!!! Arghh
Gissa om jag kommer att sova gott...
Om jag nu vågar somna......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0