Svårt att komma iväg

Stackarn får vänta ännu längre.....
Som vi alla har stenkoll på.....iaf jag... så har ju herr Fuglesangs andra rymdfärd en gång försenats. Det var ju nu i juli som tanken var att skjuta upp kärran. På grund av Endevours försening (som dock nu är i rymden) så vart resterande rymdresor oxå senarelagde.
Nu är det ju så att Endevour har lite problem där uppe i det blå som måste ses om. Detta gör att den svenske astrounatens gäng blir ytterligare ännu mer förenade, just nu tidigast i mitten av augusti....
"You get old waiting", som min gode vän och austronaut Richard M. Linnehan sa till mig en gång....

Jag och min vän Rick



Min vän Rick in action......


Kommentarer
Hans

Jag tycker Rick ser ut som en vaxdocka. Är det arrangerat?

2009-07-19 @ 19:39:34
Mikaela Larsson

Och jag tycker att du är elak mot min vän Hans....:) Klart det är arrangerat, det är ju NASA!

2009-07-20 @ 09:08:33
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0