Innan St:Olav.....

Då är vissa av oss på G!
Har skickat iväg B in till stan där han börjar första sträckan till Krokom där han växlar till Moi!!!!
SAMTIDIGT som vi  beräknas växla så ska wille springa Lilla St:Olavsloppet för andra gången i sitt liv. Denna gång ska Emil springa med honom så vi möter upp Sundings där.
Förövrigt har jag inte träffat Sundings på några veckor då dom har varit ute i världen och dragit åt sig lite sol, så ett kramkalas med Lena ooch Ola känns som på sin plats.....

Hur tungt detta än känns just nu så är jag ändå fullt övertygad om att min uppladdning var av det bästa slag.....
Passa er i Västerkälen....snart kommer jag!


Kommentarer
Anna Maria

Hoppas de har gått bra för er att springa! Kommer hem från France på måndag, får ta en grillning någon dag! Rapportera resultat så jag får veta hur de gått för er! Puss och kram

2009-07-08 @ 20:55:56
Mikaela Larsson

grillning in the snålblåst it is!!!!

Plats 104 första dagen, bättre än de sprang i fjol. Helt ärligt så ska jag nog ladda upp nästa gång, men jag hade det lugnt och skönt denna gång iaf...

Ses snart,P&K

2009-07-09 @ 19:42:37
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0