A night out

Nu vart det livat......
Jag och B fick en lite oväntad utekväll. Pappa Staffan erbjöd sig att ha pojkarna hos sig ikväll så att jag och B får gå på stråket... och vilka är vi att tacka nej....?!
Så just nu är vi hos pappa och B nattar Linus som skriker och gapar, Wille ligger brevid och störs minimalt av allt oväsen (detta är killen som skulle sova sig igenom ett kärnvapenkrig). Jag och pappa Staffan sitter på våra lugna arsel och kollar Hugo Åbergs Memorial (trav) på televisionen.... han med ett glas vatten och jag med min stående Jäger..... just det Ante!!!

Men snart så, när barnskriken har tystnat och Jägern sinat, så drar vi för en fantastisk kväll ute, bara jag och B!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0