Bilen, min vän!

Ibland kommer jag på mig själv med att fundera över var vi egentligen bor..... Den här veckan tex, har vi inte varit hemma många sekunder, det har varit tider som ska passas,  wille-aktiviteter att följa och ärenden att fixa. Tyvärr går inte alla ärenden att göra här i Krokom, här i metropolen finns nästan allt men trot eller ej.... vissa saker får man packa in
boskapet i bilen för att fixa. Och det har jag gjort många gånger nu. Och det är ju inte bara ungarna, det är allt som hör till också, även för den kortaste tripp så ska allt med, för tänk om.......
I vilket fall så tycker jag om dessa bilfärder, det är nåt magiskt över att barnen sitter i sina egna världar och jag får bara vara ett tag till lite musik som man faktiskt kan höra... det finns inga barn som överröstar den just då. Bilfärder är mitt nöje just nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0