Har du sett sola älskling?


Härligt att plocka fram bord och stolar, fika ute och röja upp sommarleksakerna


Min son ska bli traktorförare


Och lilla Limpan sov gott två av timmarna

Jag och Wille hade en tokmysig dag igår ute i solen. Han är så rolig att hänga med.....
Och tack och lov att vi hann njuta av solen igår för idag är den spårlöst försvunnen. Försvann fortare än Fredriksson hinner komma på en bra bortförklaring.
Så idag blir det mys med den STORA killen huset, han är ledig och får stå för solstrålarna idag. Planen är att hämta Wille tidigare på dagis och åka och ta Storsjöbadet i besittning....tokkul!
Nu ska vi ta en sån lång, god och mysig frukost, jag och den stora.....


Kommentarer
emma härnqvist/perfektion

åh så härligt de ser ut.



och angående din mammografi. hur gick de? har du tidigare känt någonting eller hur kommer de sig att du skulle dit - för man brukar väl inte gå på mammokontroll förän när man är runt 35-40 egentligen va? kram

2009-04-21 @ 16:30:33
URL: http://perfektion.blogg.se/
Moffa

Inget mer landslag för Fredrikssons

2009-04-21 @ 18:24:49
¨mamma

vilken härlig dag ni såg ut att ha haft. det är soligt här i Norrbotten men ack så kallt.Tindra och jag var iaf ure en timme. Kram kram

2009-04-21 @ 20:47:37
Mikaela

Jag tycker faktiskt synd om Fredrikssons..... fast bara den ena!!!! Och han har INTE längst hår

2009-04-21 @ 20:52:14
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0