Håll i er..... Hemma igen!!!

Då var helgen över igen, denna gång har den mest spenderats på Östersund Skidstadion med tillräckligt med skidskytte så att jag klarar mig till nästa vinter....
Dagen får spenderas hemma igen, nu är det Linus tur! Jag är inte helt kry fortfarande men Linus mår inte alls bra, som tur är svänger det ganska fort med honom.

Får se hur det blir med min och Lenas planerade stadsdag imorgon. Tanken var att vi skulle hinna in till stan och shoppa och luncha medans Wille och Emil är på dagis.... men dagis är nog uteslutet för denna familjs medlemmar även denna vecka!

Förövrigt så är jag riktigt less på Bolibompa vid detta laget.... ett under att ungarna aldrig lessnar!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0