Förbannade skitunge.....

...jag vet, man får inte säga så men orden var såååå nära att ramla ur min mun idag.
Jag hade inte gjort någon illa, allt jag skulle göra var att hämta Wille på dagis. Alla barnen var ute och lekte när jag fick en kram av Wille och några andra barn stod brevid och lekte med hinkar med vatten. Och eftersom vattnet de lekte med var det som samlas i vattenpölar så vet vi alla att det är ganska skitigt vatten just nu, inte riktigt lika rent som kranvatten precis....
Och helt plötsligt när kramen är slut så ser jag i ögonvrån att grabben håller på att tappa sin hink. Tyvärr rinner och splaschar vatten FORT så jag hann aldrig springa ifrån duchen som omfamnade mig, Wille och vagnen med Linus i. Så där stod vi med en massa stänk över allt som tillhörde familjen Larsson, inklusive medlemmarna.... AV VÄLDIGT ORENT VATTEN!!!!!


Kommentarer
emma härnqvist/perfektion

jag önskar dig all lycka med allt kring operationerna och liknande. kram

2009-04-23 @ 20:23:40
URL: http://perfektion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0