Är det så här man bloggar.....

Vad ska man säga...... som jag har undrat hur alla bloggare därute är funtade.... så sitter jag nu här...OCH BLOGGAR !!!!
Kan ju inte låta bli att undra hur jag själv är funtad. Vi får se, kanske håller jag på med detta hela veckan ut innan jag ledsnar, kanske inte.
Det blir ett jäkla hattande mellan att skriva min första blogg och ett brinnande pokerparti...denna dag är en halvbra pokerdag.

Varför har jag tagit steget att börja med denna geek-hobby månne tro?! Kanske för att ni alla ska veta vilket otroligt spännande liv en 26-årig tvåbarnsmorsa i nyinköpt villa, med nyinskaffad golden retriver (som behöver en dos allmänuppfostran), en karl som inte vill gifta sig, ensamma dagar med en bebis (förutom när storebror kommer hem från dagis, då jag har en bebis och en huligan) och det alldagliga hushållsarbetet...
Kanske är det så, eller så är detta en simpel engångsföreteelse och ett sätt att "prova en ny sak varje dag".

"Så lyckades man än en gång att förlora en starthand med par i ess...."

Nu kallar mitt liv igen...ammning. That´s the life of a housewife.....
Ses kanske igen.....vi får se!


Kommentarer
Lillasyster Jossan

härligt att se din blogg syrran, kör hårt!! jag älskar dig<3

2008-11-14 @ 08:59:29
Lillasyster

Vilket fint kort o skön start på bloggen =)



kram

2008-11-14 @ 19:32:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0