Eftermiddag

Då var man hemma igen. Willes sista dag på dagis denna vecka är över. Hämtade honom kl. 2 och gick sedan på en långis med Waldo. Sen kallade affären, sylt och grädde till pannkakorna ikväll. Just det, Herr B ringde oxå, sa att han blir kvar efter jobbet, ännu en ensam kväll. Det är inte så att jag inte älskar att vara med mina små pojkar men det känns som att jag ofta är ensam här hemma. Det blir iaf mys ikväll. Jag och Wille brukar ha mys de kvällar som B inte är hemma. Då blir det popcorn och saft så sitter vi och kramas i soffan framför Boloibompa så klart.
Ska väcka Wille nu och se om han vill vara ute ett tag och bli dragen av Waldo.

Kan man sova sötare???

This is the life of a housewife....


Kommentarer
Herr B

Herr B längtar hem!

2008-11-20 @ 15:54:28
Herr B

Herr B längtar hem! Puss Puss

2008-11-20 @ 15:58:36
Caroline

Åh vad fina mosters små huliganer är..Saknar dem massor...hälsa Wille att Carro köpt peppearkaksformar så vi kan baka nästa gång han kommer.

2008-11-20 @ 21:17:52
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
lillasyster josefine

åh så söt dom e mina små troll!

sakner er massor! ses nästa vecka <3

2008-11-21 @ 08:44:13
mamma lena

Skrattar glatt när jag läser din blogg.är så stolt över dig och huliganerna. puss mamma

2008-11-21 @ 19:23:20
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0