Sista bärjobbet gjort!

Nu har jag och Herr B plockat av den sista av bärbuskarna, fan vad mycket bär vi har. När vi flyttade till vårat hus så stod jag och lovade bort min bärbuskar, rabarber och kryddor till två kollegor som var och hälsade på. Inte fattade jag, direktimporterad från betongen, vilken lyx det skulle vara att ha så mycket bär av olika slag i min egen ägo och hur mycket gott av olika slag man kunde göra av det.
Nu har det gått fyra år sen dess och Mickan har hunnit bli ett litet uns smartare...
 


Kommentarer
Anki

Man lär så länge man lever sägs det, och det är väl tur de.

Svar: Ja visst är det, och i mitt fall är det en j*vla tur..:)
Mikaela Larsson

2012-09-08 @ 21:10:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0