HUR GÖR MAMMOR?????

Idag kom dagen jag bävat för ett tag, Herr B tillbaka på jobbet. Så helt plötsligt står man ensam här. Fem veckor har vi alla varit tillsammans och "delat" på allt som har med kidsen att göra (kan vara så att jag inte har gjort ett skit egentligen).
Nu ska man iaf helt plötsligt laga mat själv, byta skitblöjor själv, medla själv, borsta tänder själv, plocka leksaker själv, packa ryggsäckar själv, hålla koll på gympa/bad/utflyktsdagar själv, tvätta själv, bädda sängarna själv och mest allmänt övervaka själv.
Problemet är bara att jag vette tusan om jag är kapabel till att klara av detta själv. Fem veckor är lång tid och jag har glömt hur man gör helt enkelt. Så risken är nu stor att ett rött hus på Strandvägen och tre söta ungar på Strandvägen kommer att förfalla inom kort. Men men, lite svinn får väl världen allt räkna med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0