Home alone

Linus och Beppe har följt med för att heja fram Herr B i en orienteringstävling. Själv har jag jour och njuter av ett stilla hus.
Imorgon åker jag till Sandö så dagen ska av och till ägnas åt packning. Ett litet problem har jag dock stött på, väskan! Jag skulle vilja ta min stora resväska, känner att jag behöver den. Men jag tror, eller tror mig veta, att det kommer att bli jäkligt trångt i bilen då vi är fyra som ska ha med packning för en vecka, två larmställ var, hjälmar, stövlar och annat smått och gott.
Eftersom jag åker med tre manliga människor så kan jag tro att möjligheten finns att dom reser efter packa-manligt-och-smått-principen, tandborste och kallingar. Men jag tror inte det.
Så jag få helt enkelt anpassa mig och gallra stort i mina packningsplaner. Kanske kan börja med att få ner antalet skor från fyra till futtiga två......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0