En annan ny kärlek

Eftersom jag är något av en... vi kan kalla det mössmissbrukare, så är jag helt överlycklig att jag nu har hittat min alldeles egna, braiga och superpersonliga möss-langare!
Till vardags är hon en av grabbarnas dagisfröknar, men kan alltså numera även kalla sig SuperMickans-SuperPersonliga-SuperLangare.
Och av alla överdrivet många mössor som finns i min ägo så älskar jag mest den jag fick i min hand i morse, den är bara så blå och så turkos och så perfekt.
Den lockar liksom fram det bästa i mig....


Kommentarer
Mammi

Åå snygg...

2012-03-20 @ 21:43:15
Mikaela

Jag visste att du skulle gilla den..:)

2012-03-21 @ 09:23:04
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0