Malin- en räddare

Idag tog jag tag i samtalet jag har varit på gång att göra sen i fredags. Jag ringde Druttens ordinarie hundvakt. Mest för att få lite pepp och goda råd efter hennes pinkepöl och bajshög imorse igen.
Det hela slutade med att Malin gjorde årets gärning, hon tog sig an den lilla pisse/bajs-maskinen halva dagen. Jag har varit barnfri många gånger men sällan har det slagit vilken skön känsla det var att vara kiss och bajs-torkarfri för ett tag.
Malin borde fanimig få en medalj!


Men for now så myser vi bara


Kommentarer
Malin

Hoppsan, här haglar superlativen! rodnar klädsamt Jag tackar allra ödmjukast! Vi hade roligt tillsammans, och jag hoppas att Drutten var lika trött som Gino efteråt. =)

Du vet var jag finns.

2012-06-19 @ 23:15:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0