Fiffighet i oändlighet

Jag och Herr B var inte alls långt ifrån ett raseriutbrott för nån vecka sen när vi kom in i Linus rum och hittade detta på väggarna;

...en bunt med Nalle Puh-stämplar!
Linus är snart 4 år, jag tror att jag nog skulle kunna ha väntat mig detta av en 2-åring. Men min ängel Linus.... Nähä trodde jag aldrig. Jag är totalt och helt överraskad.... och kanske just nu lite ironisk.

Men så till det viktiga. Min absoluta och totala braighet! Jag är liksom så smart, sån idéspruta. Dom bra idéerna liksom bara sprutar ur mig.
Jag gick och köpte lite firrar som jag klistrade upp. Så istället för fula Nalle Puh-stämplar så finns nu på Linus vägg;

....ett akvarium! Fiffigt värre va..?!


Förresten så är Nalle Puh sedan nån vecka tillbaka död.


Kommentarer
Thorääs

Du är så fiffig du, både när du skriver och när du kommer på så bra saker. :D

2012-06-20 @ 15:39:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0