Skitdröm

Jag hade en dröm inatt. Det var en tävling där man kunde vinna OS-biljetter. Stora afficher satt uppsatta lite varstans där man kunde läsa detta;
"Vad åt den forne världsmästaren och flerfaldige VM och EM-medaljören till frukost varje dag under sin karriär?"
Också var det en stor bild på en mycket glad och i mina ögon mycket snygg kille.
Han hette Bertil Nordqvist.
 
När man drömmer såna här drömmar är det väldigt surt att vakna och inse att det var just bara en dröm.
Mest för att biljetterna till OS innebar fri tillgång till alla friidrottsgrenarna. Men också för att jag ju vet svaret på frågan. Herregud jag skulle kunna ge en massa bonussvar på vad han använder för deo, vilken hans favoritsaft är, favoritserie, färg på mjölken, koktid på äggen, ljudläge på nysningar... Ja vad som helst. Jag lever ju för sjutton med karl´n!
 


Kommentarer
Herr B

1 dl havregrynsgröt m. sylt och mjölk, en rostad macka med marmelad och ost, ananas/apelsin juice och kaffe!

2012-07-23 @ 11:43:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0