Linus äter rispuffar på morgonen

Jag har börjat med barnarbete här hemma. Jag har gått ut lite lugnt och fokuserar på att dom ska ställa in sina grejer i diskmaskinen.
Eftersom det är mest jag och inte så mycket Herr B som sätter barnen i arbete så blir detta mest efterlevt på morgonen, efter frukost. Idag fick jag iaf lära mig att jag måste bevaka insättningarna, jag har liksom bara trott att det såklart görs på rätt sätt. Efter idag vet jag att det bara ibland görs på rätt sätt.
Så nu ska jag också börja med att vara som en liten hök efter dom och driva dom till vansinne med mina efter-frukosten-bevakade-insättningar.
Så här såg insättningen ut imorse;
Och jag råkar veta vem boven är eftersom det bara är en av dom som äter rispuffar, den andra tar musli...


Kommentarer
Herr B

Men hemmafrun, inte ska väl du lära pojkarna att ställa in i diskmaskinen, du som får till sån oordning...

2012-07-17 @ 20:36:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0