min nya möjliga karriär

Men så duktiga dom där hockey-pojkarna är. Ett VM-guld med ett J framför. Sköjigt!
Och eftesom jag ibland fundrar över vad jag ska bli när jag blir stor så känns det nu lägligt att berätta om min plan som materialförvaltare åt Tre Kronor.
Jag skulle kunna nöja mig med att vara förbundskapten men jag tycker nog att det vore att slösa med resurser, hur svårt kan det jobbet vara liksom.... Dessutom snusar jag inte och tuggar inte tuggummi med öppen mun.

Nej det är ju materialar´n som måste ha huvet på skaft, och med tre ungar mellan 0-5 år så känns jag nog till och med lite överkvalificerad...
Materialar´n står ju bakom så mycket viktigt som han aldrig får cred för. Hur viktigt ät det inte att få i sig mycket vatten te.x? Livsviktigt! Och det ser materialar´n till att pojkarna får.
Dessutom tror jag nog att det är materialar´n som står bakom och syr ihop personalfesterna, och fixa fest för en massa pojkar har det ju visat sig att jag är bra på...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0