Tom i bollen

Idag är jag så tom i huvet så jag knappt fattar att det är mitt huve det handlar om. Jag tror att tomhetens uppkomst kan stavas Wille och Linus. Lille Beppe kan jag inte skylla på för han märker man knappt att han finns.
Men de andra två... Oj, idag har dom lyckats få mig helt väck och då har det ändå varit en ganska lugn dag i deras mått mätt.  Måste vara jag som är ur form....
Och Herr B kommer hem och klagar på att han också fick ont i huvet av dom... Säger han som precis kom hem, han som ligger 8 timmar back i umgänge med dom. HAN har ont i huvet.....


Kommentarer
Mammi

Hi hi kan tänka mig de ja. När du ärver mitt jobb så kan du se fram emot luuugna och tyssta timmar på hotell o i bilen. Tills dess är det bara att stänga av hörapparaten......puss på er!

2012-01-24 @ 19:39:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0