Gevert

En halv vecka i Mora och jag har förlorat min Herr B. Han har träffat en ny kärlek, Gevert! Det är Gevet hit och Gevert dit. Jag och Gevert, Gevert och jag.
Också är det Gevert, som skickar mig sms där han förklarar vilken fantastiskt karl jag har.
Herr B har till och med presenterat mig för sin nya, så att också han och jag får en fin kontakt liksom... Och det verkar vara en fin man.
Han berättade att han har två tjejer. Jag fick inte riktigt klart för mig om han har två tjej-barn eller två vuxna tjejer. Men jag hoppas att det är två tjej-barn han har. För vem fan orkar ha två vuxen-tjejer? Det är knappt så man fattar hur killar ens orkar med en vuxen-tjej... Jag menar, inte konstigt att killar åker till Mora nån gång ibland....

Nej, jag får nog gratulera Herr B att han har hittat någon han tycker om. Och det är ju faktiskt så att ska jag förlora Herr B så är det tamejtusan till en annan man jag ska göra det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0