Käftsmällen

I natt fick jag en smäll på käften. En sån där bitch-vad-det-nu-heter....
Jag vaknade till på natten och tänkte vara snäll och mysig och ge Herr B en kram, så jag sträckte fram armarna och fick tag i honom och då ger han mig en smäll på käften!!!!!!!
På riktigt. En riktig smäll. Som gjorde ont. Med handflatan. På min kind.
Så jag väcker honom såklart och frågar vad fan han sysslar med. Då skyller han på att han har sovit och blir chockad att han har klappat på mig.....
Så kan man ju också göra när man vill slå någon. Man gör det på natten och skyller på att man gjorde det i sömnen. Smart drag där av Herr B.

Undrar bara varför han är arg på mig.........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0