Skitliv

Vissa gånger är det jobbigare än andra att vara en liten virrpanna. Ikväll var en sån gång. Jag var så nöjd när jag hade packat gymväskan, allt var med.
Så efter träningen tar jag fram shampoo, duschcreme, handduk, ja allt jag behövde för duschen. Och det vart en bra dusch, håret vart rent och kroppen vart svettfri. Nu dags för påklädning. Och det är här som jag tillfälligt tappar lite av min livsglädje, jag har inga nya rena kläder med mig.
Jag har iof ren bh och rena trosor, så vad ska jag göra? Ska jag ta mina underkläder, hålla huvet högt och stolt och hojja hem eller ska jag sunka ner mig och ta mina svettiga träningskläder på mig igen...
 
Vad som hände? Det var iaf ingen halvnäck rödtott på vift i Krokom ikväll så... ja, jag vart tillfälligt ett litet äckel!!!!


Kommentarer
Thoräs

Ring nästa gång, så kommer jag med något svettfritt.

Svar: Jaaaa tack, Jag ska ringa nästa gång. Känns som det kanske kan bli en nästa gång. Tyvärr!
Mikaela Larsson

2012-08-03 @ 19:12:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0