Grattis Saga på bemärkelsedagen!!!

Idag fyller pojkarnas farmor Saga år. Världens bästa farmor, vad i hela friden skulle vi göra utan henne. Det är många gånger hon har rott denna familj i hamn. Att tanta orkar....
Mina fyra pojkar har åkt till Hallen för att fira henne, själv har jag har jour så jag får helt enkelt stanna hemma i min ensamhet. Vad gör man då?
Jag tänker att jag kan ju städa, träna, renovera, fixa mat, dammtorka, måla huset eller kanske vattna blommorna. Detta skulle jag kunna göra. Risken känns ända ganska överhängande att jag slänger mig i sängen, somnar för en stund, eller två, kollar OS och stannar kvar i den där sängen tills dom kommer hem. Ett möjligt scenario. Spänningen tätnar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0