Ankomt Stockholm

Nu har vi kommit fram till Stockholm. Kryssningen var kanon, jag tror jag har blitt ett riktigt kryssningsfan tamigtusan!
Vi har landat, sövt barnen och parkerat oss på våran veranda utanför hotellrummet på Hasselbacken.
Jag älskar ju Clarion, inga tvivel, men detta hotell är helt otroligt. Rummet är en gudagåva, STORT och fint och med en härlig terass, en supermysig uteservering med en stor trädgår och exakt 17 steg till Grönans entré. Två nätter känns inte nog...
Imorgon är det Junibacken på schemat, tills dess sitter vi med varsit glas bubbel och myser....
 
PS. försöker ladda upp bilder men får inte riktigt till det. Det får komma senare!


Kommentarer
Anki

Håller med dig. Jag hade oxå förmånen att få vara gäst på Hasselbacken under min tid som Scandicanställd då vi hade dem som samabetspartner. Det var lite utöver det vanliga om man så säger.
Vi bodde oxå i Sundsvall i förra veckan. Emil stortrivdes på hotel!

Svar: Ja det var grymt, måste bli ett återbesök där! Hoppas att ni har det bra allihopa.
Mikaela Larsson

2012-08-18 @ 22:04:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0